وطنم ای ستاره دنیا

ساخت وبلاگ

جعبه کمک‌های اولیه: [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] یا [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] حاوی تدارکات و تجهیزاتی است که در صورت لزوم بتوان با آن اقدام به انجام کمک‌های اولیه نمود.بطور کلی یک جعبه کمک‌های اولیه برحسب نوع نیاز، دارای لوازم و وسایل گوناگونی است. جعبه کمک‌های اولیه یک امدادگر حرفه‌ای با جعبه کمک‌های اولیه مورد استفاده در اتومبیل شخصی از نظر نوع وسایل و ملزومات تفاوت دارد. همچنین، جعبه کمک‌های اولیه مورد استفاده در منزل با جعبه کمک‌های اولیه یک مدرسه از نظر حجم و تنوع وسایل داخل جعبه متفاوت است.[۲] بنابراین فهرست زیر فقط حداقل‌های مورد نیازیست که باید در این جعبه وجود داشته باشد تا بتوان به آن عنوان جعبه کمک‌های اولیه کامل را اطلاق نمود.

وسایل جعبه کمک های اولیه عبارتند از :

پنبه استریل, گاز یا تنزیب استریل در ابعاد مختلف, باند یا نوار در اندازه‌های مختلف, پماد جنتامایسین و پماد تتراسیکلین, ژل شوینده, درجه تب (ترمومتر), قیچی جراحی, قیچی بانداژ, پنست، انبرک یا موچین, سرنگ آماده برای تزریق ضروری در اندازه‌های ۲و ۵ و ۱۰, سانتیمتر مکعبی, تخته شکسته‌بندی کوچک و بزرگ (آتل), باند سه گوش و باند نواری, کیف یخ یا کمپرس سرد آنی, کیسه آب گرم (مبارزه با سرما یا درد), چسب زخم, لوکوپلاست یا نوار چسب که برای بستن و ثابت نگه داشتن پانسمان بکار می‌رود. پودر تالک (برای دستکش، ماساژ، نوزاد), پماد ایکتیول (برای باز کردن دمل و کورک), گیلاس مدرج, گیلاس چشم‌شویی, برس, آئینه کوچک, صابون و حوله و کبریت, دستکش استرلیزه, قرصهای تصفیه آب, باند زخم, زانو بند, سوت, نخ و سوزن بخیه

داروهای قابل استفاده در جعبه کمک های اولیه :

آسپرین, استامینوفن, قرص بروفن, قرصهای ضد اسهال, قرصهای ضد سرما خوردگی, آنتی هیستامین, قرصهای ضد تهوع, دیازپام رکتال, داروهای ملین (روغن بادام), قرص هیوسین, قرص متوکلوپرامید یا پلازیل, پماد سوختگی, پماد گزیدگی حشرات, آدرنالین

مواد شیمیایی مورد استفاده در جعبه کمک های اولیه :

محلول بتادین و سرم فیزیولوژی, الکل سفید(ضد عفونی کننده), محلول آمونیاک (محرک تنفسی), محلول(ضد عفونی کننده), ژل سوختگی, آمپول آدرنالین, کیت مارگزیدگی, انتی شوک, پودر ORS

قابل ذکر است که هر کیف نسبت به موقعیت قابل استفاده دارای برخی از وسایل نامبرده می باشد

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 123 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:02

مهاجرت سرمایه گذاری کانادا برنامه استانی مانیتوبا
استان مانیتوبا
[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] به استان مانيتوبا از طریق کارآفرینی
برنامه مهاجرت استانی به منیتوبا از طریق کارآفرینی برای جذب متقاضیانی پایه گذاری شده است که دارای سابقه تجاری و یا مدیریت موفق می باشند و علاقمند به ایجاد و یا خرید کسب و کار و زندگی در این استان می باشند. متقاضیان واجد شرایط پس از ارسال درخواست، موفق به دریافت دعوتنامه خواهند شد.

شرایط متقاضیان سرمایه گذار در استان مانیتوبا
متقاضیان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] در استان مانیتوبا باید شرایط زیر را دارا باشند:
• داشتن حداقل 3سال سابقه کسب و کار، مدیریت در سطح عالی (مدیریت عامل، رئیس هیئت مدیره،مدیر پروژه و...) و یا پروانه کلینیک فعال و نظایر آن در5 سال گذشته.
• حداقل میزان دارایی متقاضی می بایست۳۵۰,۰۰۰دلار کانادا باشد. دارایی می تواند به صورت ملك، پول نقد، ارزش کسب و کار و نظایر آن به نام متقاضی یا همسروی باشد.
• میزان سرمایه گذاری در مانیتوبا ۱۵۰,۰۰۰دلار کاناد می باشد.
• متقاضی می بایست سفر اکتشافی هفت روزه به منیتوبا جهت دیدار از کسب و کارهای موفق، مدارس و نظایر آن داشته باشد.
• پرداخت مبلغ 100000دلار کانادا به عنوان ودیعه در اختیار دولت مانیتوبا.
پرداخت مبلغ ودیعه بعد از دریافت نامه قبولی که برای وکیل متقاضی ارسال می شود، باید صورت گیرد. اگر متقاضی به کلیه بندهای قرارداد عمل کند می تواند مبلغ ودیعه را باز پس گیرد؛ در غیر این صورت این مبلغ باز گردانده نمی شود.

سیستم پذیرش سرمایه گذاران در استان مانیتوبا:
سرمایه گذاری در استان منیتوبا بر اساس سیستم امتیازی طراحی شده است. فاکتورهای امتیازهای این استان شامل سن، دارایی، سابقه مدیریت یا کسب و کار و مدت زمان آن، مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه در صورت داشتن و مدرک زبان همسر می باشد.
نحوه امتیاز بندی:
جهت پذیرش اولیه یک پرونده موفق برای [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] (تجاری) به منیتوبا، متقاضی می بایست حداقل ۶۰ امتیاز را کسب کند.مشروح این امتیازات به شرح زیر است:
• سن: حداکثر ۱۵ امتیاز

سن متقاضی اصلی

امتیاز کسب شده

کمتر از 21 سال

0

21 الی 24 سال

5

25 الی 29 سال

10

30 الی 44 سال

15

45 الی 49 سال

10

50 الی 54 سال

5

بیش از 54 سال سن

0

• سهم از مدیریت یا مالکیت شغل خود: حداکثر ۱۵ امتیاز

سهم از مدیریت یا مالکیت شغل خود

امتیاز کسب شده

مالک یا مدیر بیش از 50 درصد شغل خود

15

مالک یا مدیر بیش از بین 20 تا 50 درصدشغل خود

12

مدیر شرکت

10

• سابقه کار امورمدیریتی/ تجاری: حداکثر ۱۵ امتیاز

سابقه مدیریت

امتیاز کسب شده

بیش از 10 سال

15

بین 6 تا 10 سال

10

بین 3 تا 6 سال

5

توجه مهم:
1) متقاضی حتما باید حداقل 3 سال از 5 سال گذشته باشد دارای سابقه کار مدیریتی در کار خود باشد.
2) اگر متقاضی دارای چندین شغل باشد، مهمترین شغل وی در نظر گرفته خواهد شد.
3) اگر همسر متقاضی شریک کسب و کا روی باشد، سهم ایشان نیز برای متقاضی محاسبه خواهد شد.

• دارایی: خالص حداکثر ۱۵ امتیاز

دارایی ثابت

امتیاز کسب شده

350 تا 500 هزار دلار کانادا

8

500 هزار تا 1 میلیون دلار کانادا

10

1 میلیون تا 1.5 میلیون دلار کانادا

12

1.5 میلیون تا 2 میلیون دلار کانادا

13

2.5 میلیون تا 2 میلیون دلار کانادا

14

بیش از 2.5 میلیون دلار کاناد

15

• آشنایی با زبان های رسمی کانادا (انگلیسی یا فرانسه یا هر دو) : حداکثر ۲۰ امتیاز

دانش زبان

امتیاز کسب شده

در حد ابتدایی

0

در حد متوسط

15

در حد عالی

20

برای کسب مدرک زبان متاضی می بایست یکی از موارد زیر را مورد توجه قرار دهد:
• کسب مدرک زبان انگلیسی آیلتسIELTS
• مدرک زبان فرانسه TEF

• سایر موارد (نظیر بازدید از استان، آشنایی همسر با زبان های رسمی، سابقه کار و تحصیل در استان مانیتوبا و …) حداکثر ۲۰ امتیاز
موضوع 1000 امتیاز بررسی و خلاصه آن ( فرق آن با 60 امتیاز)[/B]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 124 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:02

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 133 تاريخ : جمعه 31 ارديبهشت 1395 ساعت: 5:02

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 134 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:44

محققین و پژوهشگران دانشگاه استانفورد موفق به ساخت روباتی شدند که توانایی کشیدن باری در حدود ۲۰۰۰ برابر وزن خود در راستای افقی و در حدود ۱۰۰ برابر وزن خود در راستای عمودی را دارد.

این ربات توانایی کشیدن باری در حدود ۲۱ کیلوگرم را دارا می باشد ولی اندازه آن بسیار کوچک می باشد و می توان آن را به اندازه انسان در مقابل یک وال در دریا مقایسه نمود. اگر بخواهیم قدرت این ربات را در راستای افقی نشان دهیم می توان آن را مشابه انسانی در نظر گرفت که در حال صخره نوردی می باشد ولی یک فیل را نیز به پشت خود دارد.

این ربات توسط گروهی از محققین دانشگاه استانفورد و در آزمایشگاه Biomimetics and Dextrous Manipulation Lab ساخته شده است و قبلاً نیز این گروه رباتهای پیشرفته ای را معرفی کرده بودند. آنها در ساخت این ربات ازمارمولک ، موریانه و مورچه های سرباز که توانایی حمل بار بسیار زیادی دارند ایده برداری نمودند.

این ربات همانند سیستم حرکتی مارمولک ازهزاران رشته لاستیکی که قابلیت چسبیدن به هر سطحی را همانند چسب های بسیار قوی دارند ساخته شده است. وقتی که این ربات بصورت افقی قرار داده می شود از یک موتور جهت کشیدن بار استفاده می نماید و سپس خود را یک قدم به جلو برده و دوباره بار را می کشد. این سیستم حرکتی معمولاً در دستگاه های بسیار بزرگ مکانیکی استفاده می شود.

دلیل اسم گذاری این ربات به نام میکرو به این دلیل می باشد که این رباط در حدود ۲۰ گرم وزن دارد و قابلیت حمل ۵۰۰ گرم را دارا می باشد و جهت اسمبل کردن آن می بایست از میکروسکوپ استفاده نمود. از پرینتر سه بعدی جهت ساخت برخی از قطعات این ربات استفاده شده است چرا که ساخت قطعات مورد نیاز با استفاده از پرینتر سه بعدی بسیار کم هزینه و در عین حال بسیار سریع می باشد و تنها حدود ۲۰ دلار هزینه جهت پرینت نمودن قطعات مورد نیاز هزینه شده است.

کشیدن یک لیوان قهوه بر روی میز کار چندان مهم و سختی برای انسانها نمی باشد ولی برای این ربات خارج از نقطه تصور می باشد. این رباط می تواند در اندازه های بسیار بزرگ نیز ساخته شده و مورد استفاده قرار گیرد. از موارد استفاده این ربات می توان به حمل بار در مناطق صعب و العبور و یا غیر ممکن و مناطق خطرناک مانند مناطق بمب گذاری شده، آتش گرفته و مناطق تحت تشعشعات شیمیایی و یا اتمی اشاره نمود. همچنین این تیم تحقیقاتی بر روی سیستمی کار می کنند که به سربازان اجاره بالارفتن از جاهای خطرناک را همانند اسپایدر من می دهد.

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 123 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:44

فرآیند ساخت کانتينر
کانتينر ابتدا از چوب ساخته مي شد که هنوز نوع چوبي آن وجود دارد و امروزه اغلب [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ها و [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ها از آهن ساخته شده اند. کانتينر هايي که از فايبر گلاس ساخته شده وجود دارد که ضمن مقاوم بودن بسيار سبک و جابجايي آن ساده تر است. در سالهاي اخير کانتينر هايي از جنس آلومينيوم به بازار عرضه شده که بسيار مقاوم و سبک است. کانتينر هاي يخچالي داراي اسکلت دوجداره هستند و به همين دليل درجه حرارت را ثابت نگه مي دارند و بدين طريق از فساد محصولات و مواد غذايي جلوگيري مي‌شود. توليد و ساخت کانتينر‌ها ضمن اينکه از استانداردهاي بين المللي تابعيت مي‌کند بايد براساس معيارهاي سازمان بين المللي استاندارد باشد. کانتينر ها را مي توان از نقطه نظر ابعاد، وزن، اندازه به شرح زير طبقه بندي نمود. با توجه به موارد ذکر شده در ذیل انواع متفاوتي از کانتينر توليد مي‌شود که براي مصارف گوناگون در شبکه حمل و نقل مورد استفاده قرار مي گيرد.

1- کانتينر براي حمل کالاي متفرقه (General cargo container)

2- کانتينر هاي روباز (Open top containers)

3- کانتينر هايي که پهلوي آنها باز است (Open side containers)

4- کانتير با ابعاد بزرگ (High-cube container)

5- کانتينر هايي که رو و پهلوي آنها باز است (Open top, open side containers)

6- کانتينر هايي که رو پهلو و پشت آنها باز است (Top, Open side, Open end containers Open)

7- کانتينر هاي يخچالي (Refrigerated containers)

8- کانتينر هاي عايق دار (Insulated containers)

9- کانتينر هاي حرارتي (Heated containers)

10- کانتينر هاي مخزني (Tank containers)

11- کانتينر هاي مخصوص حمل مايعات

12- کانتينر هاي مخصوص حمل گاز فشرده

13- کانتينر هاي مخصوص حمل کالاي فله (Bulk cargo containers)

14- کانتينر هاي کفي (Platform containers)

15- کانتينر هاي داري تهويه (Ventilated containers)

16- کانتينر هاي سوپر رک (Super Rack Containers)

17- کانتينر هاي از پهلو باز (Flat Containers)
از ويژگي هاي حمل و نقل کانتينري،‌ حمل و نقل ارزان، مطمئن و ايمن کالا را مي‌توان نام برد.

بقول يکي از مديران بزرگترين ناوگان حمل ونقل کانتينري دنيا، هزينه حمل و نقل يک تلويزيون از کره جنوبي تا کپنهاگ حدود 15 دلار است درحاليکه هزينه حمل و نقل همان تلويزيون از بندر تا مرکز فروش در کپنهاگ هم 15 دلار است. آيا تا به حال فکر کرده ايد اگر پديده اي به نام کانتينر نبود همين کامپيوتر جلوي شما به چه قيمتي به دست شما ميرسيد؟ آمارها نشان مي‌دهد حجم تجارت دريايي جهاني درسال 1384 حدود 7 ميليارد تن بوده است که 400.000.000 تن آن سهم حمل ونقل کانتينر بوده است وپيش بيني مي‌شود اين رقم تا سال 2010 به 520.000.000 تن برسد، آنچه که مسلم است از سال 1955 حمل ونقل کانتينري مراحل مختلف زير را پشت سر گذاشته است. مرحلة اول: جايگزين شدن کشتي هاي کانتينري به جاي کشتي هاي حمل کالاهاي عمومي که منجر به ايمني بيشتر و جلوگيري از صدمه ديدن وکاهش تعرفه بيمه کالا گرديد.

مرحلة دوم: کاهش هزينه حمل ونقل کانتينر به دليل افزايش ظرفيت حمل کشتي هاي کانتينر بر و نيز افزايش سرعت آنها بود .

اگر چه امروزه کشتي‌هاي کانتينر بر پاناماکس با ظرفيت بيش از TEU 9000 در حمل ونقل دريايي دنيا فعال هستند ولي گزارش ها حکايت از آن دارد که پس از کشتي هاي پانا ماکس بزودي کشتي هايي با ظرفيت بيشتري بنام سوئز ماکس و مالاگا ماکس وارد حمل ونقل دريايي کانتينري خواهند شد. کشتي هاي کانتينر بر با ظرفيت TEU 12500 با آبخور 5/14 و عرض بيش از 50 متر که قادر خواهند بود از کانال سوئز عبور کنند و به همين دليل آنان را سوئز ماکس ناميده اند ظرفيت سوئز ماکس به نسبت پاناماکس‌هاي موجود بيش از 30% خواهد بود،‌ ولي اعجاب انگيز‌تر کشتي هايي با ظرفيت TEU 18000 مي باشند که درحال ساخت بوده وبا آبخوري درحدود 21 متر قادر مي باشد از تنگه مالاگا بگذرند و اصطلاحاً به آنها مالاگا ماکس گويند، مالا گا ماکس ها در مقايسه با پانا ماکس ها از ظرفيتي حدود دو برابر برخوردار مي باشند .

درمنطقه اي که ما زندگي مي‌کنيم بنادر جبل علي و رشيد در امارات و شهيد رجائي بندرعباس بعنوان بنادر تخليه و بارگيري کانتينري به شمار مي روند، دو بندر پر ترافيک امارت يعني جبل علي و رشيد تا پايان سال 2005 نزديک به ميليون ها کانتينر تخليه کرده اند. بندر شهيد رجائي ايران از رده 94 جهان از لحاظ کانتينري ظرف چند سال گذشته به رده 65 صعود کرده است که باتوجه به طرح توسعه اين بندر که بين 5-3 سال آينده اجراء خواهدشد ظرفيت کانتينري آن از TEU 5/1 ميليون به TEU 5/5 خواهد رسيد. درسالهاي گذشته حدود 70%‌ از کالاهاي کانتينري ايران وارد بنادر امارات مي شد وتنها چيزي حدود 30% مستقيماً وارد بنادر ايران ميگرديد، ‌خوشبختانه با تلاش هايي که درچند سال اخير در بنادر کشور و بويژه بندر شهيد رجائي انجام شده است درحال حاضر تنها 30% از کالاهاي کانتينري کشور از طريق جبل علي امارات و پس از بارگيري مجدد وارد بنادر کشور مي شود، به عبارت ديگر با توسعه خطوط لاينري در بنادر کشور، ‌ما شاهد آن هستيم که بيش از 70% کالاهاي کانتينري کشور، ‌مستقيماً وارد بنادر ايران بويژه بندر شهيد رجائي ميگردد، ‌اميد است باتوجه به قرار گرفتن کشور در مسيرهاي اصلي ترانزيتي از جمله کريدور شمال – جنوب وکريدور شرق به غرب و همچنين موقعيت ژئو پلتيکي ايران، ‌ما شاهد افزايش چشمگير عمليات تخليه و بارگيري کالاهاي کانتينري در بنادر کشور باشيم .

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 30 ارديبهشت 1395 ساعت: 6:44

شرکت با مسئولیت محدود در موارد ذیل منحل شود :
1- وقتی که شرکت مقصودی را که برای آن تشکیل شده انجام داده یا انجام آن غیر ممکن شده باشد.
2- وقتی که شرکت برای مدت معین تشکیل و مدت منقضی شده باشد.

3- در صورتی که شرکت ورشکست شود.
4-در صورت تصمیم عده ای از شرکا که سهم الشرکه آن ها بیش از نصف سرمایه شرکت باشد.
5- در صورتی که به واسطه ضررهای وارده نصف سرمایه شرکت از بین رفته و یکی از شرکا تقاضای انحلال کرده و محکمه دلائل او را موجه دیده و سایر شرکا حاضر نباشند، سهمی را که در صورت انحلال به او متعلق می گیرد پرداخته و او را از شرکت خارج نمایند.
6- در مورد فوت یکی از شرکاء اگر به موجب اساسنامه پیش بینی شده باشد ( مواد 93 و 114 ق . ت)
اشخاص ذیل کلاهبردار محسوب می شوند:
الف) موسسین و مدیرانی که برخلاف واقع پرداخت تمام سهم الشرکه نقدی و تقویم و تسلیم سهم الشرکه غیرنقدی رادر اوراق و اسنادی که باید برای ثبت شرکت بدهند، اظهار کرده باشند.
ب) کسانی که به وسایل متقلبانه سهم الشرکه غیرنقدی را بیش از قیمت واقعی آن تقویم کرده باشند.
ج) مدیرانی که با نبودن صورت دارایی یا به استناد صورت دارایی مزور، منافع موهومی را بین شرکاء تقسیم کنند ( م 115 ق.ت).
21- ثبت کلیه شرکتهای مذکور( سهامی عام، سهامی خاص، با مسئولیت محدود، تضامنی نسبی، مختلط سهامی، مختلط غیرسهامی، تعاونی) در این قاون (قانون تجارت) الزامی و تابع مقررات قانون ثبت شرکت ها است. (م 195 ق . ت)
22- در ظرف ماه اول تشکیل هر شرکت، خلاصه شرکتنامه ها و منضمات آن طبق نظامنامه وزارت عدلیله اعلان خواهد شد. (م 196 ق. ت)
23- در هر موقع که تصمیماتی بر تغییر اساسنامه شرکت یا تمدید مدت شرکت زائد بر مدت مقرر یا انحلال شرکت (حتی در مواردی که انحلال به واسطه انقضای مدت شرکت صورت می گیرد) و تعیین کیفیت تفریق حساب یا تبدیل شرکا یا خروج بعضی از آن ها از شرکت یا تغییر اسم شرکت اتخاذ شود، مقررّات مواد 195 (بند 21) و 197 (بند 22) لازم الرعایه است. (م 200ق. ت )
24- در هر گونه اسناد و صورت حساب ها و اعلانات و نشریات و سایر مواردی که به طور خطی یا چاپی از طرف شرکت مذکور در این قانون( به استثنای شرکتهای تعاونی) صادر شود، سرمایه شرکت صریحاً باید ذکر گردد و اگر تمام سرمایه پرداخته نشده، قسمتی که پرداخته شده نیز باید صریحاً معین شود. شرکت متخلف به جزای نقدی محکوم خواهد شد. (م 201 ق. ت)
25- در شرکت های سهامی و شرکتهای با مسئولین محدود وشرکت های تعاونی امر تصفیه به عهده مدیران شرکت است. مگر آنکه اساسنامه یا اکثریت مجمع عمومی شرکت ترتیب دیگری مقرر داشته باشد. (م 213 ق. ت )

26- هر شرکت تجاری ایران مذکور در این قانون (قانون تجارت) و هر شرکت خارجی که بر طبق قانون ثبت شرکت ها مصوب خرداد 1310 مکلف به ثبت است، باید در کلیه اسناد و صورت حسابهای واعلانات و نشریات خطی یا چاپی خود در ایران تصریح نماید که در تحت چه شماره ثبت در ایران به ثبت رسیده و الا محکوم به جزای نقدی خواهد شد. ( قسمتی از م 220 ق. ت)
27- انتخاب بازرس در شرکت یا مسئولیت محدود اختیاری است.

28-انتخاب روزنامه برای درج آگهیهای دعوت شرکت در شرکت با مسئولیت محدود اختیاری است.
29- پس از تشکیل شرکت با مسئولیت محدود باید حداکثر ظرف یک هفته از تاریخ ثبت، نسبت به تهیه دفاتر قانونی ( دفتر روزنامه و کل) و پلمپ آن ها در اداره ثبت شرکت ها اقدام نمایند.
ماده 11 – وظایف مجمع عمومی عادی یا عادی به طور فوق العاده
الف)استماع گزارش هیات مدیره در امور مالی و تصویب تراز و حساب سود و زیان شرکت
ب)تصویب پیشنهاد سود قابل تقسیم و از طرف هیات مدیره
د)انتخاب هیات مدیره و در صورت لزوم بازرس
ماده 12- وظایف مجمع عمومی فوق العاده
الف: تغییر اساسنامه یا الحاق یا حذف یک یا چند موارد اساسنامه
ب)تنظیم اساسنامه جدید یا تبدیل نوع شرکت
ج)افزایش یا تقلیل سرمایه شرکت
د)تصویب ورود شریک یا شرکای جدید به شرکت
ماده 13- تصمیمات شرکا در مجمع عمومی فوق العاده با موافقت دارندگان سه چهارم سرمایه که اکثریت عادی دارند و در مجمع عمومی طبق دستور ماده 106 قانون تجارت معتبر و لازم الاجرا خواهد بود.
ماده 14-هیات مدیره شرکت مرکب از . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . نفر خواهد بود که در مجمع عمومی عادی یا عادی به طور فوق العاده از بین شرکا و یا از خارج انتخاب می شوند.
ماده 15- هیات مدیره از بین خود یا خارج از اعضا یک نفر را به سمت رئیس هیات مدیره و یک نفر را به سمت مدیرعامل انتخاب و همچنین می تواند برای اعضاء خود سمت های دیگری تعیین نماید. ضمنا مدیرعامل می تواند با حفظ سمت به عنوان رئیس هیات مدیره نیز انتخاب شود.
ماده 16- . . . . . . . . نماینده قانونی و تام الاختیار شرکت بوده و می تواند در کلیه ی امور مداخله و اقدام نماید. مخصوصا در موارد زیر:

امور اداری از هر قبیل، انجام تشریفات ، حفظ و تنظیم فهرست دارایی شرکت و تنظیم بودجه و تعیین و پرداخت حقوق و انجام و هزینه ها رسیدگی به محاسبات، پیشنهاد سود قابل تقسیم سالیانه، تهیه آیین نامه های داخلی، اجرای تصمیمات مجامع عمومی، ادای دیوان و وصول مطالبات، تأسیس شعب، واگذاری و قبولی نمایندگی، انتخاب و انتصاب و استخدام متخصصین و کارمندان و کارگران، عقد هرگونه پیمان با شرکتها، بانکها، ادارات اشخاص خرید، فروش و اجاره اموال منقول و غیرمنقول و ماشین آلات و به طور کلی وسائل مورد نیاز و همچنین معاملات به نام و حساب شرکت، مشارکت با سایر شرکتها و شخصیت یا حقیقی و حقوقی استقراض با رهن یا بدون رهن و تحصیل اعتبار و وامدادان و وام گرفتن از بانک ها و اشخاص و شرکتها و باز کردن حساب جاری و ثابت در بانک ها، دریافت وجه از حساب های شرکت، صدور، ظاهر نویسی و پرداخت بروات و اسناد و سفته ها هزینه ها و مرافعات، چه شرکت مدعی باشد و چه مدعی علیه، در تمام مراحل، با تمام اختیارات از رجوع به دادگاه های صالحه ابتدایی و استیناف و دیوان عالی کشور، انتخاب وکیل و وکیل توکيل ، دادن اختیارات لازمه به نامبرده و عزل آن، قطع وفصل دعاوی یا صلح و سازش، اختیارات فوق جنبه محدودیتی نداشته و هر تصمیم را که هیات مدیره جهت پیشرفت شرکت اتخاذ نماید، معتبر می باشد.
ماده ۱۷ - جلسات هیات مدیره با حضور اکثریت اعضاء رسمیت می یابد و تصمیمات هیأت مدیره با اکثریت آراء معتبر است،
ماده ۱۸- دارندگان حق امضاء در شرکت:
دارندگان حق امضاء اوراق و اسناد بهادار از قبیل چک، سفته، برات، اسناد تعهد آور و قراردادها را هیات مدیره تعیین میکند.
ماده ۱۹- هر یک از اعضای هیات مدیره میتواند تمام یا قسمتی از اختیارات و همچنین حق امضا خود را به هر یک از شرکا برای هر مدت که صلاح بداند تفویض نماید و همچنین هیات مدیره می تواند تمامی یا قسمتی از اختیارت خود را به مدیر عامل تفویض نماید.
ماده ۲0- سال مالی شرکت، از اول فروردین ماه هر سال شروع و به آخر اسفندماه همان سال خانمه مییابد به سینمای سال اول که ابتدای آن از تاریخ تاسیس شرکت است.
ماده ۲۱- تقسیم سود، از درآمد شرکت در پایان هر سال مالی هزینه های اداری، حقوق کارکنان و مدیران استهلاکات، مالیات و سایر عوارضی دولتی کسر و پسری از وضع صدای s: بایت ذخیر قانونی بقیه که سود ویره است به نسبت سهم الشرکه بین شرکا تقسیم خواهد شد.
ماده ۲۲-فونت با محوریت هر یک از شرکا باعث انحلال شرکت نخواهد شد و وراث شریک متوفی و یا ولی محجور می تواند به شراکت خود ادامه دهند. در غیر این صورت بایستی سهم الشرکه خود را پس از انجام تشریفات قانونی دریافت و یا به شریک دیگری منتقلی و از شرکت خارج شوند.
ماده ۲۳- انحلال شرکت: شرکت، مطابق مواد قانون تجارت منحلی خواهد شد.
ماده ۲۴- در صورتی که مجمع عمومی فوق العاده شرکاء رأی به انحلال شرکت دهد. یک نفر از بین شرکا و یا خارج از شرکت به سمت مدیر تصفیه خواهد شد. وظایف مدیر تصفیه طبق قانون تجارت می باشد.
ماده ۲۵- اختلافات حاصله بین شرکا شرکت، از طریق حکمیت و داوری حل و فصل خواهد شد.
ماده ۲۶- در سایر موضوعاتی که در این اساسنامه قید نشدهاست. مطابق مقررات قانون تجارت ایران و سایر قوانین موضوعه عملی و رفتار خواهد شد.
ماده ۲۷- این اساسنامه در ۲۷ ماده و یکی تبصره تنظیم شد و به امضای کلیه مؤسسین شرکت به اسامی ذیل رسید و تمام صفحات آن امضا شد.

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:17

درصورتیکه موتور روشن نمی شود یا به سختی روشن می شود. موارد ذیل را بررسی کنید:

الف- لوله های سوخت، گرفتگی دارد.
ب- سوخت، در باک موجود نیست.
ج- در لوله های فشار ضعیف، هوا وجود دارد.
ه- $$$$$ سوخت، بسته شده است.
و- پمپ اولیه، کار نمی کند.

- لوله ها را بررسی کرده و در صورت لزوم آن ها را با فشار هوا با سیم نازک پاک کنید - سوخت باک را بازدید کنید - مدار را هوا گیری کنید - در باک را باز کرده عمل سوخت رسانی را امتحان کنید -$$$$$ را سرویس کنید. المنت معیوب را تعویض کنید - سوپاپ های پمپ یا فنر ان را کنترل کنید.

در صورتیکه لرزش دارد یا اصطلاحا" موتور می کوبد ، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف - لقی یاتاقانهای اصلی زیاد است.
ب-گژن پین سائیده شده است.
ج- رینگ ها شکسته اند.
د- کف پیستون را دوده گرفته است.
ه- تایپیت ها خوب کار نمی کند.
و- موتور، خیلی گرم است.
ز- روغن کاری، خوب انجام نمی شود.
ح- سوپاپ ها سفت هستند.

- اگر با بستن پیچ ها لقی گرفته نشود انها را تعویض نمایید -در صورت معیوب بودن انها را تعویض نماید - واتر پمپ را کنترل یا تسمه پروانه را سفت کنید - فشار روغن را کنترل و مدار روغن را سرویس کنید - با ریختن نفت چسبندگی را برطرف نمایید.

دود خروجی سیاه رنگ است، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف - سوخت زیاد است.
ب- $$$$$ هوا کثیف است.
ج- زمان تزریق سوخت ریتارد است.
د- لقی سوپاپ ها کم است.
ه- سوپاپ های دود کاملا بسته نمی شود.
و- انژکتورها گرفتگی داشته یا فرسوده اند.
ز- محفظه ی احتراق یا شمع ها خیلی کثیف هستند.

- پمپ را تنظیم کنید - آن را سرویس کنید - پمپ را روی موتور با لوله ی سر کج تنظیم کنید - سوپاپ ها را در حالت گرم تنظیم کنید - آب بندی کرده و لقی انها را میزان کنید - انژکتورها را سرویس کنید - کربن گیری شود

دود خروجی آبی رنگ است ، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف- موتور روغن سوزی دارد.
ب- از راه راهنمای سوپاپ ها روغن می سوزاند.

- رینگ های پیستون فرسوده بوده و موتور نیاز به تعمیر اساسی دارد - لاستیک های آب بندی راهنمای سوپاپ ها را بررسی کنید

دود خروجی سفید رنگ است ، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف - انژکتورها معیوب اند.
ب- فشار تراکم موتور کم است.

- موتور زیاد گرم می کند ، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف-مقدار اب موتور کم است.
ب- پمپ آب خوب عمل نمی کند.
ج- مقدار سوخت تزریق شده در سیلندرها برابر نیست.
د- ترموستات خوب عمل نمی کند.
ه- واشر سرسیلندر آب بندی نمی کند.
و- رادیاتور گرفتگی دارد.

- اندازه ی آب را کامل تنظیم کنید - محور پمپ را تنظیم نموده و تسمه پروانه را سفت نماید و آن را در صورت فرسودگی تعویض کنید - پمپ را تنظیم کنید .

موتور نامنظم کار می کند ، موارد ذیل را بررسی کنید:

الف- اسبک ها خوب کار نمی کند.
ب- پمپ اولیه خوب کار نمی کند.
ج- شانه گاز گیر می کند.
د- محور رگلاتور گیر می کند.
ه- محور رگلاتور لقی زیادی دارد.
و- فنرهای رگلاتور شکسته است.
ز- لحظه ی تزریق صحیح نیست.
ح- دور ارام منظم نیست.

-روغن کاری اسبک ها را کنترل کنید - سوپاپ های آن خراب است و یا هوا در مدار وجود دارد - ان را با روغن روان کنید - ان را ابتدا با نفت و سپس با روغن روان کنید -بازی بیش از اندازه کوپلینگ کنترل و برطرف شود - دور آرام را با پیچ تنظیم میزان کنید.

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:17

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 98 تاريخ : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:17

اطلاعات دارویی و موارد استفاده متوکاربامول

قرص [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] (Methocarbamol)، به دو نوع ۵۰۰ میلی گرم و ۱۰۰۰ میلی گرم وجود دارد. این دارو به عنوان درمان کمکی همراه با دیگر اقدامات مانند استراحت و فیزیوتراپی، برای تخفیف اسپاسم عضلانی همراه با بیماری های حاد و دردناک عضلانی- استخوانی و نیز به عنوان شل کننده عضلات مصرف می شود.مکانیزم اثر
متوکاربامول به طور عمده بر روی سیستم عصبی مرکزی اثر کرده و به طور مستقیم بر روی عضلات اسکلتی اثر نمی کند اثر شل کنندگی عضلانی این دارو ممکن است ناشی ازتضعیف CNS باشد.

فارماكوكينتيک
جذب متوکاربامول از مجرای گوارشی سریع است. متوکاربامول به طور عمده از طریق کلیه دفع می شود.

هشدارها
در موارد ضعف CNS، صرع، و عیب کار کلیه با احتیاط فراوان تجویز شود.

تداخل دارویی
در موارد ضعف CNS، صرع، و عیب کار کلیه با احتیاط فراوان [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] مصرف همزمان با سایر داروهای مضعف CNS از جمله الکل، مخدرها، داروهای ضد اضطراب، ضد افسردگی های سه حلقه ای و داروهای ضد سایکوز، ممکن است باعث بروز اثرات اضافی مضعف CNS شود. در صورت مصرف همزمان ، باید از مصرف بیش از حد آنها خودداری نمود. مصرف متوکاربامول توسط بیماران مبتلا به میاستنی گراویس که داروهای ضد کولین استراز مصرف می کنند ، می تواند باعث بروز ضعف شدید گردد. تجویز شود.

عوارض جانبی
مصرف همزمان قرص متوکاربامول با داروهای مضعفCNS باعث تشدید اثرات دارو می شود.

میزان مصرف
خوراکی: بزرگسالان:به منظور شل کردن عضلات اسکلتی ابتدا مقدار۵/۱ گرم چهار باردر روز طی ۷۲-۴۸ ساعت اول درمان مصرف می شود. برای حالات شدید ممکن است ابتدا تا ۸g/day نیز مصرف شود. مقدار نگهدارنده این دارو ۷۵۰ میلی گرم هرچهار ساعت، یک گرم چهار بار در روز یا ۵/۱ گرم سه بار در روز می باشد.
تزریقی: بزرگسالان : به عنوان شل کننده عضلانی مقدارg/day ۳-۱ به مدت سه روز از راه عضلانی یا وریدی تزریق می شود. به دنبال قطع مصرف دارو به مدت ۴۸ ساعت، در صورت نیاز این مقدار می تواند تکرار شود.

منبع:

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 144 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 128 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

با آمدن صندلی های اداری و مبلمان اداریِ جدید در رنگ ها و نوع های مختلف در واقع فکر خریدار را باز تر می کند نسبت به خرید محصول با سلایقه خود. اما در صندلی اداری و مبلمان اداری باید راحت باشند صندلی های اداری نقش مهمی در حفظ سلامت و راحتی کارمندان آن اداره دارند که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند. هنگام انتخاب صندلی اداری و مبلمان اداری باید توجه خاصی به استاندارد بودن صندلی های اداری و مبلمان اداری داشت صندلی های اداری و مبلمان اداری باید با توجه به فیزیک افراد و قابلیت تغییر ارتفاع راحتی را داشته باشد.
در صندلی های اداری و مبلمان اداری برای مراقبت از کمر وستون فقرات کارمندان می بایست ارتفاع و عمق آن مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل ارتفاع صندلی اداری و مبلمان های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی اداری خوب باید تکیه گاهی راحت و مطمئن برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف کارمندان آن اداره باشد پشتی صندلی اداری و مبلمان اداری باید راحت باشد,گودی کمر وگردن را باید بپوشاند و از ناحیه کمر,سروشانه ها محافظت کند و تکیه گاه خوبی برای ستون فقرات باشد.
با نشستن روی صندلی های اداری و مبلمان اداری غیر استاندارد,کارمندان چاره ای جز بیش از حد خم شدن و جلو نشستن که باعث درد و ناراحتی کارمندان در قسمت های کمر و گردن و در درازمدت به بیماری دیسک کمر دچارمی شوند وخستگی و درد و گرفتگی عضلات گردن,درد مفاصل زانو و آرنج,خستگی شانه ها,گودی کمر,درد ستون فقرات,کمردرد و از بین رفتن تناسب اندام کارمندان یا به دلیل بد نشستن روی صندلی اداری یا نشانه غیر استاندارد بودن صندلی های اداری و مبلمان اداری است که باید هرچه زودتر فکری به حال آن شود.
مبلمان اداری باید بادوام و با کیفیت باشند مبلمان اداری از جمله وسایل است که چون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
انتخاب صندلی اداری و مبلمان اداری ارزان و بی کیفیت مقرون به صرفه نیست مدت زمانی نمی گذرد که باید دوباره صندلی های اداری و مبلمان اداری جدیدی تهیه شوداین باعث بالا رفتن هزینه ها می گردد
در مبلمان اداری باید به کیفیت چرخ ها,قابلیت تمیزکردن و شستشو روکش صندلی و این که جنس روکش چیزی باشد که در فصل تابستان کارمندان عرق نکند از مواردی است که هنگام خرید صندلی های اداری و مبلمان اداری باید در نظر گرفته شود.
انتخاب رنگ و طرح مناسب در انتخاب صندلی های اداری ومبلمان اداری و توجه و احترام به خواسته کارمندان و در نظر گرفتن نقطه نظرات آن ها انگیزه بیشتری درآنها ایجاد می کند این حس که برای حضور کارمندان احترام قائل شده اید
به آنها ارزش دادید تا در محیطی خوب و مناسب کار کنند, انگیزه و تاثیر متقابل ایجاد کرده و حس خلاقیت افراد را بالا می برید

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 27 ارديبهشت 1395 ساعت: 15:49

تصفیه آب
تصفیه آب رویال یکی از محصولات تصفیه آب خانگی بوده که دارای 6 $$$$$ تصفیه با سیستم اسمز معکوس و یا ro میباشد. یک دستگاه آب شیرین کن خانگی به حساب می آید . این دستگاه تصفیه آب خانگی به صورت زیر سینکی استفاده میشود به این صورت که به همراه مخزن در زیر سینک کابینت آشپزخانه نصب میشود و یک شیر آب روی سینک آب متصل میشود . تصفیه آب رویال برندی است که توسط یک شرکت آمریکایی در کشور تایوان تولید میشود که البته مونتاژ این دستگاه در ایران نیز انجام میشود . همانند دیگر برند های تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب رویال تقلبی نیز در بازار تصفیه آب وجود دارد . تصفیه آب رویال باروش تصفیه ی اسمز معکوس عمل میکند و حذف املاح را به صورت کامل انجام میدهد . دستگاه تصفیه آب رویال ROYAL برای مصارف خانگی و یا ادرای نیز مناسب است . برند رویال برای تصفیه آب خانگی بسیار نام آشنا و مشهور است . بسیاری از مشتریان تصفیه آب از این برند استفاده کرده اند و به بیشتر دوستان و آشنایان خود این برند را پیشنهاد میدهند .
این دستگاه قادر است آب مصرفی را تا 0/0001 میکرون تصفیه کند ؛ به طوری که نیترات که یکی از ریزترین املاح ( و البته مضرترین املاح) میباشد را حذف کند . پس از حذف املاح , این تصفیه آب در $$$$$ ششم مواد معدنی مفید آب را اضافه میکند . دو $$$$$ دیگر میتوان به دستگاه متصل نمود که باعث ارتقاء کیفیت آب میگردد : $$$$$ قلیایی که در ادامه $$$$$ ششم مواد معدنی مفید به اضافه کرده و دیگری $$$$$ UV است که عملیات گندزدایی و آنتی باکتریال انجام میدهد. شرح مراحل دستگاه تصفیه آب خانگی رویال

مرحله اول دستگاه تصفیه آب رویال , $$$$$ الیافی :

این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن 100 % خالص فشرده 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق , می باشد .
>>پوسته شفاف این مرحله زمان تعویض این $$$$$ را به سادگی نشان می دهد.
. مرحله دوم دستگاه تصفیه آب رویال , $$$$$ کربن پودری :

کربن بکار رفته در این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف کلر ، تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها ,رنگ ، طعم و بوی آب , می باشد . . مرحله سوم دستگاه تصفیه آب رویال , $$$$$ کربن بلاک :

کربن بکار رفته در این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب , می باشد . ساختار خلل و فرج این $$$$$ برای حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی در نظر گرفته شده است . این $$$$$ شامل دو لایه از جنس پلی پروپیلن جهت پیش تصفیه می باشد. . مرحله چهارم دستگاه تصفیه آب رویال , ممبرین :

مهمترین قسمت دستگاه تصفیه آب مرحله چهارم است که عملکرد غشای ممبرین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.001 میکرون، از جمله مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلایندههای میکروبیولوژیکی از قبیلاندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و... می باشد . ممبرین های با کیفیت بالا دارای استاندارد های NSF , ANSI بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 % حذف می کند . . مرحله پنجم دستگاه تصفیه آب رویال ,$$$$$ کربن خطی :

کربن این $$$$$ دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب, می باشد .
از آنجا که آب پس از ذخیره در مخزن از این $$$$$ عبور می کند , چنانچه آب به مدت طولانی در مخزن مانده و طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور از $$$$$ مرحله پنجم تغییرات صورت گرفته بهبود می یابد .
. مرحله ششم دستگاه تصفیه آب رویال , $$$$$ بیو سرامیک مواد معدنی زرد :

جهت تنظیم pH و بهبود طعم و مزه آب . قابلیت افزودن $$$$$ قلیایی و $$$$$ آنتی باکتریال UV . مرحله هفتم دستگاه تصفیه آب رویال, $$$$$ قلیایی آلکالاین :

$$$$$ هفتم دستگاه تصفیه آب خانگی به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها بوده که باعث افزایش و تنظیم pH آب می گردد . مرحله هشتم دستگاه تصفیه آب رویال, $$$$$ UV آنتی باکتریال :

$$$$$ آنتی باکتریال اشعه ماورای بنفش بوده که دارای لامپ UV میباشد و جهت میکروب زدایی و گندزدایی آب استفاده می گردد مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب رویال :

دستگاه قابلیت تولید 10 لیتر در ساعت آب تصفیه شده را دارد .
قابل نصب در زیر سینک آشپزخانه و یا دیوار آشپزخانه بنا به دلخواه مشتری.
حداقل دما: ۵ درجه سانتیگراد. حداکثر دما: ۵۰ درجه سانتیگراد. . گیج 5/1" . شیربرقی 24ولت . پمپ 24 ولت . مخزن 12 لیتر گیج فشار تصفیه آب رویال :


بمنظور نمایش و کنترل فشار آب خروجی از $$$$$های سیستم پیش $$$$$اسیون . در صورتیکه عقربه فشارسنج از 20 Psi کمتر باشد ، بایستی نسبت به تعویض $$$$$های P.P و کربن اقدام نمود . شیر برقی تصفیه آب رویال:


در مواقعی که برق و یا جریان آب قطع شود، آب ورودی به سیستم را قطع می کند . مخزن تصفیه آب رویال:


مخزن دستگاه از جنس پلی پروپیلن و دارای استانداردهای NSF و FDA و ضد زنگ , ضد فرورفتگی می باشند . شیر فلکه ای فانتزی رویال :

دارای شیر اهرمی و فلکه ای با طراحی زیبا و آب بندی قابل اطمینان . زمان تعویض $$$$$ های دستگاه تصفیه آب رویال:

$$$$$ های مراحل 1 تا 3 بسته به کیفیت آب ورودی , در طول 4 تا 6 ماه باید تعویض گردد .
ممبرین , چنانچه $$$$$ های پیش تصفیه به موقع تعویض شوند , معمولا هر 2 سال باید تعویض گردد .
$$$$$ های مراحل 5 و 6 هر یکسال باید تعویض شوند .
در صورت اضافه شده $$$$$ هفتم و $$$$$ هشتم به ترتیب 6 ماه و یکسال یکبار تعویض گردد. پس از نصب دستگاه تصفیه آب توسط کارمندان فنی ایلیا ,طی ثبت شماره اشتراک گارانتی محصول در سیستم خدمات پس از فروش ,زمان های تعویض $$$$$ ها با شما تماس خواهد گرفته شد. . سایز کارتن دستگاه تصفیه آب رویال :

48*51*36

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:21

تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر را میتوان به عنوان یکی از پر استفاده ترین دستگاه تصفیه آب شناسایی کرد . برند تصفیه آب خانگی سافت واتر مربوط به کشور آمریکا میباشد که در کشور تایوان تولید میشود . تقلب در این برند متاسفانه بسیار زیاد در بازار وجود دارد و بهتر است مصرف کننده تصفیه آب خانگی این دستگاه را از منبع معتبر خرید نماید . این دستگاه با روش اسمز معکوس عمل تصفیه را انجام داده و آب را کاملا گوارا تحویل مصرف کننده میدهد . دستگاه تصفیه آب سافت واتر دارای کارتن مکعبی میباشد . خیلی افراد تماس میگیرند و تمایل دارند بدانند چطور تصفیه آب سافت واتر اصلی رو با تصفیه آب سافت واتر های چینی شناسایی کرد . راه ساده ی این روش آن است که کارتن تصفیه آب سافت واتر soft water چینی به شکل کارتن مکعب مستطیلی میباشد . توجه بفرمایید که مسائل دیگری در تشخیص تصفیه آب سافت واتر اصلی وجود دارد که حتما در یک مقاله ی جدا حتما این موضوع را به تفصیل خواهیم گذاشت و تفاوت ها در پمپ ، مخزن ، اتصالات و ... را بحث خواهیم کرد . پیشنهاد ما خرید تصفیه آب سافت واتر از منبع معتبر میباشد.
دستگاه سافت واتر یکی از محصولات تصفیه آب خانگی بوده که دارای 6 $$$$$ تصفیه با سیستم اسمز معکوس و یا ro میباشد. این دستگاه تصفیه آب قادر است آب مصرفی را تا 0/0001 میکرون تصفیه کند ؛ به طوری که نیترات که یکی از ریزترین املاح ( و البته مضرترین املاح) میباشد را حذف کند . پس از حذف املاح , این تصفیه آب در $$$$$ ششم مواد معدنی مفید آب را اضافه میکند . دو $$$$$ دیگر میتوان به دستگاه متصل نمود که باعث ارتقاء کیفیت آب میگردد : $$$$$ قلیایی که در ادامه $$$$$ ششم مواد معدنی مفید به اضافه کرده و دیگری $$$$$ UV است که عملیات گندزدایی و آنتی باکتریال انجام میدهد. شرح مراحل دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای سافت واتر

مرحله اول تصفیه آب,$$$$$ الیافی:
این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن 100 % خالص فشرده 5 میکرون با پوسته شفاف جهت حذف گل و لای ، شن و ماسه و سایر آلودگی های معلق , می باشد .
>>پوسته شفاف این مرحله زمان تعویض این $$$$$ را به سادگی نشان می دهد.
مرحله دوم تصفیه آب, $$$$$ کربن پودری :

کربن بکار رفته در این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت حذف کلر ، تری هالومتان ها و بیشتر مواد شیمیایی آلی موجود در حشره کش ها و آفت کش ها ,رنگ ، طعم و بوی آب , می باشد . مرحله سوم تصفیه آب, $$$$$ کربن بلاک :

کربن بکار رفته در این $$$$$ تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل با پوسته سفید جهت تکمیل عملکرد مرحله دوم و حذف مواد شیمیایی موجود در آب , می باشد . ساختار خلل و فرج این $$$$$ برای حذف بالاترین میزان کلر و مواد سمی در نظر گرفته شده است . این $$$$$ شامل دو لایه از جنس پلی پروپیلن جهت پیش تصفیه می باشد. مرحله چهارم تصفیه آب , ممبرین :

مهمترین قسمت دستگاه های تصفیه آب مرحله چهارم است که عملکرد غشای ممبرین جهت حذف املاح مضر تا ابعاد 0.0001 میکرون، از جمله مواد غیر آلی حل شده ، مواد آلی حل شده ، آلایندههای میکروبیولوژیکی از قبیلاندوتوکسین ها ، ویروس ها و باکتری ها و نیترات و نیتریت و فلزات سنگین مانند جیوه , آرسنیک , سرب , روی و... می باشد . ممبرین های با کیفیت بالا دارای استاندارد های NSF , ANSI بوده و املاح و مواد مضر را تا 98 % حذف می کند . مرحله پنجم تصفیه آب ,$$$$$ کربن خطی :

کربن این $$$$$ دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پوسته نارگیل جهت بهبود طعم ، بو و مزه آب, می باشد .
از آنجا که آب پس از ذخیره در مخزن از این $$$$$ عبور می کند , چنانچه آب به مدت طولانی در مخزن مانده و طعم و بوی آن تغییر پیدا کرده باشد با عبور از $$$$$ مرحله پنجم تغییرات صورت گرفته بهبود می یابد .
مرحله ششم تصفیه آب , $$$$$ بیو سرامیک مواد معدنی زرد :

جهت تنظیم pH و بهبود طعم و مزه آب . قابلیت افزودن $$$$$ قلیایی و $$$$$ آنتی باکتریال UV مرحله هفتم تصفیه آب , $$$$$ قلیایی آلکالاین :

$$$$$ هفتم دستگاه تصفیه آب خانگی به شکل کپسول پر شده از برخی یون ها بوده که باعث افزایش و تنظیم pH آب می گردد مرحله هشتم تصفیه آب , $$$$$ UV آنتی باکتریال :

$$$$$ آنتی باکتریال اشعه ماورای بنفش بوده که دارای لامپ UV میباشد و جهت میکروب زدایی و گندزدایی آب استفاده می گردد

مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب سافت واتر :

دستگاه قابلیت تولید 10 لیتر در ساعت آب تصفیه شده را دارد .
قابل نصب در زیر سینک آشپزخانه و یا دیوار آشپزخانه بنا به دلخواه مشتری.
حداقل دما: ۵ درجه سانتیگراد. حداکثر دما: ۵۰ درجه سانتیگراد. . گیج 5/1" . شیربرقی 24ولت . پمپ 24 ولت
. مخزن 12 لیتر گیج فشار تصفیه آب سافت واتر :


بمنظور نمایش و کنترل فشار آب خروجی از $$$$$های سیستم پیش $$$$$اسیون . در صورتیکه عقربه فشارسنج از 20 Psi کمتر باشد ، بایستی نسبت به تعویض $$$$$های P.P و کربن اقدام نمود . شیر برقی تصفیه آب سافت واتر:


در مواقعی که برق و یا جریان آب قطع شود، آب ورودی به سیستم را قطع می کند . مخزن تصفیه آب سافت واتر:

مخزن دستگاه از جنس پلی پروپیلن و دارای استانداردهای NSF و FDA و ضد زنگ , ضد فرورفتگی می باشند . شیر فلکه ای فانتزی سافت واتر :

دارای شیر اهرمی و فلکه ای با طراحی زیبا و آب بندی قابل اطمینان .
زمان تعویض $$$$$ های دستگاه تصفیه آب سافت واتر :

$$$$$ های مراحل 1 تا 3 بسته به کیفیت آب ورودی , در طول 4 تا 6 ماه باید تعویض گردد .
ممبرین , چنانچه $$$$$ های پیش تصفیه به موقع تعویض شوند , معمولا هر 2 سال باید تعویض گردد .
$$$$$ های مراحل 5 و 6 هر یکسال باید تعویض شوند .
در صورت اضافه شده $$$$$ هفتم و $$$$$ هشتم به ترتیب 6 ماه و یکسال یکبار تعویض گردد. پس از نصب دستگاه تصفیه آب توسط کارمندان فنی ایلیا ,طی ثبت شماره اشتراک گارانتی محصول در سیستم خدمات پس از فروش ,زمان های تعویض $$$$$ ها با شما تماس خواهد گرفته شد. . سایز کارتن دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر:

48*51*36

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 121 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:21

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 137 تاريخ : يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 ساعت: 3:21

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

طراحی سایت با وردپرس : برای طراحی سایت ارزان و کارامد گزینه های زیادی برای انتخاب ما وجود دارد. یکی از این گزینه ها [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] می باشد.استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانات و قابلیت های زیادی در اختیار صاحبا و دارندگان سایت قرار می دهد که در ادامه به بررسی ویژگی ها و امکانات این CMS جذاب می پردازیم. ولی قبل از هر کاری:

طراحی وب سایت با وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

امنیت ساخت سایت با ورد پرس در چه اندازه ای است؟

سئو سایت و بهینه سازی سایت وردپرس چگونه است؟
برای پاسخ به این سوالات و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با طراحی سایت با وردپرس با اینتن همراه باشید:
[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]wordpress

طراحی سایت با وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

وردپرس در واقع یک سیستم مدیریت محتوای سایت است که جامعه ی کاربری بسیار بزرگی در ایران و در جهان داشته و به صورت رایگان در دسترس می باشد . مدیریت سایت ، مطالب و محتوای سایت با این سیستم مدیریت محتوا بسیار راحت و روان بوده و یک مدیریت کارامد به صاحبان سایت ارائه می دهد. در طراحی سایت با وردپرس حتی افرادی که تابحال از سایت استفاده نکرده اند و سواد اینترنتی بسیار پایینی دارند به راحتی می توانند از این سیستم مدیریت محتوا برای بروز رسانی سایت خود استفاده کنند.
امکانات طراحی سایت با وردپرس

به دلیل گسترده بودن سطح استفاده از این سیستم مدیریت محتوا امکانات و بروز رسانی زیادی در این رابطه انجام شده و قالب ها و افزونه های بسیار زیادی در این رابطه برای ارتقای امکانات سایت وجود دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس متن باز بوده و این به عنوان یک نقطه ی قوت برای سایت های طراحی شده با وردپرس به حساب می آید و با اینکه یک سازمان مرجعی برای پشتیبانی رسمی از این CMS وجود ندارد ولی شرکت های کوچک زیادی هستند که در صورت لزوم به صورت خصوصی این کار را با اندک هزینه انجام می دهند.
سئو سایت در طراحی سایت با وردپرس چگونه است؟

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] : یکی از مهمترین نقاط قوت طراحی سایت با وردپرس سئو و بهینه سازی سایت می باشد. به جرأت می توان گفت یکی از دلایل استفاده ی زیاد از این CMS در جهان سئو سایت قدرتمند و بهینه ی آن است. افزونه های زیاد و قدرتمندی دراین رابطه طراحی و ساخته شده است ، سئو سایت های وردپرسی سریع تر و قدرتمند تر بوده و سازگاری بیشتری با الگوریتم های موتور های جستجو دارد.
نقاط قوت و ضعف طراحی سایت با وردپرس

[برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]وردپرس

هرکدام از سیستم های مدیریت محتوا در نوع خود دارای نقاط ضعف و قدرتی هستند . در ادامه به بررسی این نقاط در طراحی سایت با وردپرس می پردازیم:
نقاط قوت طراحی سایت با وردپرس

همانطور که در بالا گفته شد ، از نقاط قوت طراحی سایت با وردپرس می توان به رایگان بودن ، سئو قدرتمند ، جامعه کاربری بسیار گسترده و مدیریت آسان و کاربردی آن اشاره کرد.

نقاط ضعف طراحی سایت با وردپرس

از آنجایی که طرح اصلی وردپرس برای طراحی وبلاگ ها بوده و بر همین پایه و اساس طراحی شده است لذا برای کار ها و سایت های بسیار بزرگ کارایی چندان زیادی ندارد. و اغلب برای [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] ، [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...] و.. استفاده می شود.

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 127 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:27

در انتخاب مبلمان اداری برای شرکت ها و سازمان ها و ادارات به این نکته باید توجه کرد که به خاطر رسمی بودن فضا راحتی مبلمان اداری اهمیت چندانی ندارد.

ایجاد حس رسمی و اداری بودن مکان تنها توسط مبلمان اداری امکان پذیر است.

در مورد چگونگی قرارگیری میز منشی و مبلمان اداری پرسنل یک مکان اداری باید به این موارد توجه نمود؟

میز منشی درادارات باید به تمام قسمت ها مسلط باشد نزدیک ورودی اتاق مدیریت باشد

میز منشی باید غیر قابل دسترس مراجعه کنندگان باشد

طریقه قرار گیری مانیتور منشی باید طوری باشد که مراجعه کنند به اطلاعات دسترسی نداشته باشند.

چیدمان مبلمان اداری باید به طوری باشد که مراجعه کننده به مکان های خصوصی دید نداشته باشد.

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 136 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:27

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 109 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:57

اتاق سرور و مرکز داده، مکانی امن برای متمرکز کردن سرورهای شبکه و نگهداری از منابع مشترک سازمان، هستند. نگهداری از تجهیزات این مراکز نیز در جهت پیشبرد اهداف سازمان، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
در سال‌های اخیر مطالعات بسیاری در خصوص خرابی تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی به خصوص در شهرهای صنعتی و بزرگ انجام شده است. این مطالعات نشان دهنده افزایش خرابی‌ها، و آلودگی هوا، به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در این موضوع بوده‌اند.
گرچه اتاق‌های سرور و مراکز داده معمولا محیط‌هایی کنترل شده از لحاظ تردد هستند، اما با این حال عوامل بسیاری باعث افزایش آلودگی هوای این محیط‌ها می‌شود:
افزایش ذرات معلق و گازهای خورنده و اسیدی نظیر اکسید گوگرد و اکسیدهای نیتروژن در محیط‌های شهری و صنعتی، بوردهای الکترونیکی را بیش از پیش در معرض فرسایش قرار داده است. این ذرات معلق و گازهای شیمیایی از طریق منافذ به سهولت وارد فضاها می‌شود.
هم چنین گازهایی که از باتری‌های UPSمتصاعد می‌شود و ذرات اکسید روی برخواسته از اتصالات کف کاذب، از سایر عوامل تشدید آلودگی هوای اتاق‌های سرور و دیتاسنترهاست. از آن جایی که از سال ۲۰۰۶ به واسطه وضع قوانین سخت گیرانه زیست محیطی، استفاده از فلزات سنگین به ویژه سرب در تولید بوردهای الکترونیکی محدود گردید، بوردهای الکترونیکی از استحکام کمتری برخوردارند و بیش از حالت عادی در معرض خرابی و فرسایش قرار دارند.
از این رو به منطور جلوگیری از آسیب دیدگی سرورها و سایر تجهیزات الکترونیکی موجود در این محیط‌ها، استفاده از انواع روش‌های تصفیه هوا بسیار رایج شده است و اهمیت این موضوع به حدی است که استانداردهای خاصی نیز برای آن تدوین شده است:

طبق راهنمای کمیته فنی ASHRAE (انجمن مهندسان گرمایش، سرمایش و تهویه آمریکا) برای دیتاسنترها (Gaseous and Particulate Contamination Guidelines for Data Centers)، حد قابل قبول برای تعداد ذرات معلق در هوا معادل حداکثر ۱۰۰۰۰ ذره در لیتر است. این وضعیت منطبق بر شرایط یک اتاق تمیز کلاس ۸ بر مبنای استاندارد ISO ۱۴۶۴۴-۱ می‌باشد.
علاوه بر ذرات معلق، در این راهنما بر اهمیت آلاینده‌های شیمیایی بخصوص ترکیبات گوگرد و لزوم کنترل و کاهش این گازها تأکید شده است. بر اساس این راهنما، یک دستگاه یا سیستم تصفیه هوای مناسب برای اتاق سرور، به ترتیب شامل یک پیش $$$$$ برای جذب ذرات معلق درشت، یک $$$$$ کربن اکتیو یا کربن فعال برای جذب گازها و آلودگی شیمیایی و یک $$$$$ هپا برای جذب ذرات معلق ریز و فوق ریز است:

بر اساس موارد عنوان شده در استاندارد TIA۹۴۳، ساختار فیزیکی دیتاسنتر باید دارای شرایط مناسب تهویه هوا باشد که این مورد در اغلب دیتاسنترهای مهم جهان در زمان طراحی ساختمان لحاظ می‌گردد. با توجه به جدید بودن این مباحث در کشور ما و بعضا در نظر نگرفتن چنین ملاحظاتی در زمان طراحی ساختار دیتاسنتر، نیاز بسیاری به بازبینی و یافتن راه حل‌های جایگزین جهت تصفیه هوای دیتا سنتر است.

لازم به توضیح است که دستگاه‌های تصفیه هوای رایج در بازار تصفیه هوا، که از مکانیزم یونیزاسیون و پلاسما بهره می‌گیرند، از استاندارد فوق تبعیت نمی‌کنند و در واقع انتخاب‌های مضری برای دیتاسنتر و اتاق سرور هستند. این گونه دستگاه‌های تصفیه هوا علاوه بر ایجاد الکتریسیته ساکن، یون منفی و یا یون مثبت، که خود پارامتری منفی در اتاق‌های سرور و دیتاسنتر به حساب می‌آید، با باردار کردن ذرات معلق موجود در هوا باعث چسبیدن آن‌ها به سطح مدارها و چیپ‌های الکترونیکی می‌شوند.


تاثیر آلودگی هوا بر تجهیزات سخت افزاری و الکترونیکی
ذرات گرد و غبار معلق در هوا از مجاری مختلف مانند درز درب‌ها، منافذ عبور کابل و لوله‌ها و ... به اتاق وارد می‌شوند. جالب آنکه حتی در مواردی که منافذ ورودی به خوبی بسته شده باشند، باز هم ذرات معلقی در هوا مشاهده می‌شوند. علاوه بر ذرات معلق، بخش دیگری از آلاینده‌های هوا شامل گازهایی مانند اکسیدهای گوگرد و ازت می‌باشند. مجموع ذرات معلق و آلاینده‌های شیمیایی هوا به دلایل مختلف باعث اختلال در عملکرد تجهیزات کامپیوتری می‌شوند.


دستگاه تصفیه هوای ایرپروس در دیتاسنتر و اتاق سرور

دستگاه تصفیه هوای ایرپروس با عبور دادن هوا از پیش $$$$$ از جنس هپا، ذرات درشت آلودگی هوا را جذب و تصفیه می‌کند.
در مرحله بعدی، هوا از $$$$$ کربن اکتیو یا $$$$$ جاذب گاز و بوی شیمیایی عبور کرده و هرگونه آلودگی گازی در این مرحله $$$$$ می‌شود.
آخرین مرحله، $$$$$ هپا از کلاس H۱۳ است که ریز ترین ذرات معلق در هوا تا ابعاد ۰.۰۰۳ میکرون را با بالاترین راندمان ممکن تصفیه و جذب کرده و هوای عاری از هرگونه آلودگی را به محیط برمی‌‌گرداند.

منبع : [برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو انجمن شوید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید...]

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:22

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

وطنم ای ستاره دنیا...
ما را در سایت وطنم ای ستاره دنیا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان mihanforum بازدید : 127 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:22